Новото BMW M4 вече е на пътя и AUTO BILD успя да го тества! Най-важната промяна се крие под капака – там, за разлика от предшественика E90, вместо атмосферен V8 автомобилът „крие“ редови „шестак“. Задвижващият агрегат е базиран на познатия 3-литров 6-цилиндров двигател, който е допълнително „напомпан“. Два големи турбокомпресора се падат на всеки три цилиндъра. Така машината развива 431 к.с. и максимален въртящ момент 550 Нм – т.е. с 11 „коня“ и 150 Нм повече, отколкото при M3 Coupe, и то при по-нисък с 25% разход (по данни на производителя).
На пътя М4 се държи като подивял и ускорява сякаш агрегатът под капака му е далеч по-голям. „Шестакът“ се „развърта“ светкавично бързо. Така сменя седемте предавки и опционалната скоростна кутия с два съединителя. А звукът? Моторът звучи върховно! За по-добра акустика BMW поставя клапи в двутръбната ауспухова система. Двигателят, кормилното управление, окачването и ESP подлежат на настройка от водача – типично за BMW. M4 следва прецизно зададената траектория и реагира експлозивно на командите на шофьора. Въпреки това купето остава удобно за всекидневно каране, защото предлага приличен комфорт и порядъчно място. Именно в това се крие чарът на тази кола.
Технически данни на BMW M4 Coup
 
       Победа за Хамилтън в Барселона
      Победа за Хамилтън в Барселона
    
     
       Новото Audi R8 идва през 2015
      Новото Audi R8 идва през 2015
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   BMW Videos
    BMW Videos   
    

